Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2013 20:27 - Любчо!
Автор: eshine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 695 Коментари: 0 Гласове:
0



И стряскам се,

И ти треперя,

Да си добре аз искам,

Начин ще намеря!

 

Ако в полет си щастливо волен,

Лети, без да знаеш ти предел.

Ще се моля аз Светлината да е с теб,

Винаги в посоката, в която си поел!

 

Желая те! Желая ти

Пожеланието ми да изпиташ!

Кротко и смирено с радост пожелавам

От благодат в живота ти да бликаш!

 

Прегръщам те!

С любов изпращам най-нежната милувка!

Сърцето ми дарява те с най-искрената си целувка!

 

И плувам във Любов!

И плискам се със Нея!

Искам да измокря всички

От радост ще прелея!

 

Бъди ми мил и все така прекрасен!

Изписан си в очите ми!

Невероятен си!

 

Благодаря за добрината,

С която озари ми същността

И познах чрез теб какво е да обичаш без условността!

 

Страст, копнеж, мечтание

Да споделя със тебе всичкото желание!

Да ти отдам аз себе си,

Да ти отдам извиращата обич, тя за теб си е!

 

Всичко искам да ти дам!

Просто да ти дам!

 

Грей! Сияй и получавай топлина!

С Любов те галя, милвам с потреперваща ръка,

Щом до теб съм, цялата трептя!

Жадувам аз  да те даря

С изобилието, на което е способна моята душа!




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eshine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10692
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930